Grand Prix CDN Zandhoven voor Ona Dewaegenaere
Ona Dewaegenaere won afgelopen zondag de Grand Prix op het CDN te Zandhoven. Met Dabanos (v. Abanos) reed ze naar een percentage van 66,862. De tweede plaats werd ingenomen door Mario Van Orshaegen met Wilco V (v. Rousseau). De derde plaats was voor Muriel De Ruyter met Sierappel (v. Montechristo).








